סדנת אייפק לקיניסיולוגיים

לימודי IPEC לקינסיולוגים – לימודי השלמה לתעודת מטפל אייפק מוסמך

אייפק היא גישת טיפול טבעית הפועלת על מערכת האנרגיה העדינה של הגוף, לזיהוי וניקוי של מחסומים אנרגטיים העלולים להוות מקורות חבויים להיווצרות בעיות פיזיות, רגשיות ו/או פסיכוסומאטיות. גישה זו מערבת את מערכת הביו-פידבק של הגוף וכוח המלים והסמלים, על מנת להגיע אל מאגר המידע החבוי מתחת לסף המודעות. זיהוי מדויק של חסימות במערכת הגוף-נפש וטיפול בהם מאפשר האצת תהליכי ריפוי טבעי וחזרה לבריאות.
מפתח שיטת אייפק ד"ר אורי קניג, בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב ותואר ד"ר בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת CGI בלוס אנג'לס, פיתח דרך מיוחדת בה ניתן לאבחן ולטפל בדיוק וביעילות בהקשרים הגופניים של סימפטומים פיזיים עם קשיים פסיכולוגיים. השיטה מתבססת על זיהוי אנרגיית גוף-נפש חסומה, שהיא המקור להיווצרות סינדרומים פיזיים ופסיכולוגיים. הזיהוי נעשה באמצעות מבחן שרירים ובעזרת מטריצות גוף-נפש וכלי טיפול חדשניים שפותחו ע"י ד"ר קניג ומתבססות על ניסיונו. טכניקות אייפק משחררות במהירות ובעדינות את האנרגיה החסומה, ומובילות בכך לריפוי גוף-נפש מואץ.
אייפק היא שיטת אבחון וטיפול אינטגרטיבית העומדת בפני עצמה אך יכולה להשתלב ביעילות עם שיטות טיפול ואבחון אחרות. גישה אל נתוני מידע קריטיים לגיבוש אבחנה מדויקת מובילה אל המקורות הפיזיים והפסיכולוגיים של הבעיות, ומאפשרת למטפלים להשתמש בידע, בניסיון ובכלים המקצועיים שכבר ברשותם, בצורה מעמיקה ויעילה יותר.

קורס מרוכז ומובנה לקינסיולוגים, המשלב בתוכו את שני השלבים הראשונים בלימודי אייפק. סה"כ 50 שעות אקדמיות. בסיום הקורס תוענק תעודת מטפל אייפק מוסמך מטעם מפתח השיטה ד"ר אורי קניג ומטעם היחידה ללימודי חוץ והמשך של המכללה האקדמית גליל מערבי.

משך הקורס: 5 ימים מלאים

מתי: ספטמבר-אוקטובר 2014, בימי ראשון,  17:00 – 09:00.

מנחה: ליאור טל M.A, קרימינולוג קליני, פסיכותרפיסט אינטגרטיבי, מטפל מומחה בשיטת אייפק ומוסמך ברפואה סינית ובקינסיולוגיה יישומית.

התכנים שילמדו בקורס:
1. הכוח והטביעה האנרגטית של מילים וסמלים.
2. אלרגיות ומערכת החיסון – אבחון וטיפול בשיטת אייפק.
3. התערבויות טיפוליות בסיסיות לאיזון אנרגטי.
4. מפות דרך, מודלים ופרוטוקולים אבחנתיים של אייפק.
5. מיפוי מפורט של נקודות רפלקס בגוף האדם.
6. מרידיאנים וקשיים רגשיים.
7. כלי ליצירת משפטים טיפוליים.
8. זיהוי טיפוסי מטופלים ודרכי עבודה אפקטיביות איתם.
9. התמודדות עם מצבים ותנאים מורכבים בטיפול.
10. מוכנות לטיפול – הסרת התנגדויות בדרך לריפוי.
11. טיפול IPEC בעבודה עם מנגנון מערכת הלחץ.
12. התמודדות עם מצבים רגשיים טעונים.
13. מטריצת גוף-נפש – תאוריה, תכנים וטיפול.
14. אתיקה מקצועית בתחום הריפוי בגוף-נפש ובטיפול אייפק.

לפרטים: לימודי חוץ והמשך המכללה האקדמית גליל מערבי טלפון: 04-9015262/333