קשב וריכוז

חושש שהילד שלך סובל מהפרעות קשב, ריכוז ו/או היפראקטיביות?
האם בית הספר או רופא הילדים לוחצים לתת לילד תרופה פסיכאטרית ל”טיפול בבעיה”?
יש כמה עובדות שחשוב שתדע עליהן לפני שאתה בוחר איך לעזור לילדך:
  • הפרעת קשב וריכוז היא שם כולל לאוסף של סימפטומים – זו אינה בעיה בפני עצמה, זוהי אבחנה מומצאת
  • לא כל הפרעות הקשב וההיפראקטיביות נובעות מאותה סיבה; זה שונה מילד לילד
  • ישנם גורמים להפרעות קשב ריכוז והיפראקטיביות שאנשים רבים לא יודעים עליהם (ראה רשימה)
  • טיפול תרופתי מיועד לדכא סימפטומים מפריעים. זה יכול לעשות את החיים יותר קלים למורים ולהורים ואפילו לילדים כי זה מרסן את ההתנהגות, אבל בו זמנית זה גורם להזנחה והתעלמות מן הבעיה האמיתית שגורמת להופעת הסימפטומים
  • לטיפול תרופתי כולל סמים פסיכיאטריים ממריצים כגון ריטלין או קונצרטה יש בדרך כלל תופעות לוואי לטווח הקצר ולטווח הארוך
  • התרופות הנ”ל עלולות לגרום לפיתוח תלות ולדכא את הטמפרמנט הטבעי של הילד

טיפול אייפק נותן מענה לבעיות קשב, ריכוז והיפראקטיביות בדרך טבעית, ללא תרופות פסיכאטריות וללא תופעות לוואי בדרך הבאה:

תהליך האיבחון - בשונה מהאיבחון המקובל של שאלונים וקריטריונים סטטיסטיים, האבחנה של טיפול אייפק מתבססת על קבלת אינפורמציה ישירה ומדויקת מגוף המטופל באמצעות מערכת הביופידבק של הגוף (מבחן שרירים). האבחון מזהה בדיוק את מקורות הבעייה והסיבות להתהוותה.
תהליך הטיפול - התהליך מתמקד באיזון ושחרור החסימות, החסכים וההפרעות הפנימיות והסביבתיות הפוגעות בקשב והריכוז על פי הממצאים של תהליך האבחון.
מבחן השרירים מכוון את המטפל לגבי דרכי הטיפול המועדפות ומאשר אלו התערבויות יעזרו לאזן ולחזק את המטופל וכתוצאה מכך, לעזור לו לפתור את בעיית הקשב והריכוז.
הטיפול הוא טבעי ומסתמך על עקרונות אנרגטיים המפעילים את מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף.

לאינפורמציה נוספת על טיפול אייפק בקשב וריכוז ניתן ליצור קשר עם דר. אורי קניג או עם מטפל אייפק מוסמך מרשימת המטפלים באתר.

לקריאה נוספת אפשר להיכנס לקישורים הבאים:

טיפול אייפק בהפרעת קשב וריכוז – ADD ו ADHD

הילד ההיפראקטיבי

 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

6 + 1 =

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>