Uri for website

דר. אורי קניג, מפתח שיטת טיפול אייפק

טלפון בלוס אנג'לס – 8185018029
ד"ר קניג מתגורר ועובד בלוס אנג'לס שם עובד בפרקטיקה פרטית משלו וממשיך לפתח וללמד את שיטת טיפול אייפק. ד"ר קניג פיתח תוכנית לימודי שיטת אייפק לקראת התואר מוסמך ברשת בתי ספר לרפואה טבעית בישראל, ומורי שיטת אייפק שהכשיר, מלמדים קורסים סמסטריאליים שם תחת השגחתו המיקצועית. פעם בשנה, מגיע ד"ר קניג ללמד בישראל את הרמות המתקדמות יותר של שיטת איפק – בכירים/בכירות מיקצועית.
בעבודתו עם מטופלים, משלב ד"ר קניג רקע נרחב בפסיכולוגיה קלינית עם ידע מעמיק בשדה המתפתח של גוף-נפש. כשד"ר קניג החל לפתח את שיטת הטיפול Integrated Physical Emotional Clearing – אייפק – IPEC בשנת 1997, לנגד עיניו עמדה המטרה, איך ליישם שיטת טיפול במגוון בעיות בנושאים פיזיים ורגשיים, באמצעות המערכת הביולוגית / אנרגטית של המטופל.
ד"ר קניג סיים את לימודי ה MA בפסיכולוגיה קלינית של הילד באוניברסיטת תל אביב, בישראל ואת לימודי הדוקטורט בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת CGI) California Graduate Institute) בלוס אנג'לס בקליפורניה. הוא למד ביסודיות את התחומים של NAET, AK, NET, ART, EDXTM, HBLU, תזונה הוליסטית ומיגוון נוסף של גישות טיפוליות בשדה הטיפולי המתפתח של טיפולים באמצעות אנרגיה.
ד"ר קניג הרחיב משמעותית את לימוד אייפק בחוף המערבי של ארצות הברית, בד בבד עם הטיפולים הפרטיים אותם הוא נותן, ובד בבד ללימודי שיטת אייפק, הוא מרחיב את קשריו המיקצועיים עם קולגות בתחום הטיפולים האנרגטיים כדי להרחיב את יכולות העזרה שטיפולים אלו מסוגלים להעניק למטופלים פוטנציאליים.