דיכאון עם תפקוד גבוה

דיכאון עם תפקוד גבוה

דיכאון עם תפקוד גבוה

עם למעלה מ-21 מיליון אמריקאים המתמודדים כיום עם דיכאון, דיכאון עם תפקוד גבוה הפך להיות אחד מהנושאים המשמעותיים ביותר שמטפלים עוזרים ללקוחותיהם להתמודד איתם. עם זאת, כמו מחלות רבות אחרות, דיכאון עלול להתרחש בצורות שונות כמו בדידות, אבל מתמשך, ייאוש ודיכאון קליני, עם ובלי תפקוד גבוה.
כאשר מתמודדים עם דיכאון, זה מרגיש כאילו אתה טובע בגל מתמיד של מלנכוליה ולא מסוגל למצוא עניין בפעילויות שפעם אהבת.
כיום, צורה אחת של דיכאון שהפכה לדבר שבשגרה בחדרי טיפול ברחבי העולם היא דיכאון עם תפקוד גבוה.
למרות שלחולים הנאבקים בנושא זה יש לעתים קרובות את הסימפטומים הרגילים של דיכאון, כגון עייפות, תיאבון ירוד והערכה עצמית משתקת, סימפטומים אלו הם לעתים קרובות מודחקים.
הדחקת תסמינים אלה מאפשרת לאנשים בדיכאון עם תפקוד גבוה להיראות ולהרגיש בסדר מבחוץ תוך התמודדות מתמשכת עם מאבק פנימי.
באופן טבעי, מכיוון שזה יכול להיות מאתגר מאוד לזהות אנשים עם צורה זו של דיכאון, הם עלולים לבלות חודשים או שנים עם סימפטומים אלו לפני שמישהו יוכל לשים לב אליהם, ולהבחין בסבל שלהם, מה שיוצר ומעמיק תחושה של בידוד ובדידות.
אם אתה מאמין שאתה או אדם הקרוב אליך עלולים להתמודד עם דיכאון עם תפקוד גבוה, אנא אל תהסס לבקש עזרה.
בטיפול אייפק מהי שיטת טיפול אייפק? (IPEC  Therapy), אנחנו מקדישים את עצמנו לסיוע למטופלים לחיות חיים נטולי דיכאון באמצעות טיפולים באנרגיה ושיטות הוליסטיות אחרות. התהליך הטיפולי שלנו סייע ללקוחות רבים לגלות את שורש הבעייה הגורם להפרעה שלהם ולעקור אותה לחלוטין.
למידע נוסף על היתרונות השונים של טיפול הוליסטי, אנא התקשרו אל אחד ממטפלי אייפק באתר.

מהו דיכאון עם תפקוד גבוה?

אחד הדברים המרכזיים שמבדילים דיכאון עם תפקוד גבוה מצורות אחרות של דיכאון, הוא היכולת שלו לגרום נזק עצום ברקע., בעולם הפנימי של הסובל.
פגיעה מרוככת זו, פירושה לעתים קרובות שדיכאון עם תפקוד גבוה הוא קשה לזיהוי, ורוב האנשים בסביבת הסובל מדיכאון עם תפקוד גבוה מפרשים את הסימפטומים של הסובל כמתח כללי. עם זאת, זה רחוק מאד מהאמת.
אנשים עם צורה זו של דיכאון מתמודדים לעתים קרובות עם אותם אתגרים כמו אותם מטופלים שאובחנו עם דיכאון קליני או פסיכוטי, ומתנהגים כאילו הם פשוט בלחץ; הסביבה שלהם חושבת שאם הם ינוחו או יירגעו, הכל יהיה בסדר.
עם זאת, מכיוון שהנושא כל כך מאתגר לאיתור, הם עשויים בקלות לחיות שנים עם הבעייה מבלי לקבל כל עזרה מחברים, בני משפחה או טיפול מקצועי.
כמו שניתן לצפות, בילוי זמן משמעותי מתוך החיים עם הערכה עצמית ירודה, עייפות וחוסר מנוחה, בסופו של דבר יגבו את המחיר ועלולים להוביל להפרעות מסוכנות יותר.
אצלנו בטיפול אייפק (IPEC  Therapy), אנחנו מאמינים שאף אחד לא צריך להתמודד עם דיכאון מתמשך מכל סוג שהוא, ובמיוחד לא לבד.
החדשות הטובות הן שניתן יחד לנקוט בצעדים הדרושים כדי לצלול לתוך הסיבות השורשיות להפרעה זו ולהתחיל לפתח תוכנית מותאמת, אישית, שתעזור לסובלים לחיות חיים נקיים מדיכאון.
זכור, מכיוון שאנשים אחרים עשויים להתקשות לזהות את הסימפטומים שלך, התנעת  תהליך הריפוי שלך היא לעתים קרובות בידיים שלך.
אם אתה חושד שאתה נאבק בדיכאון מתמשך במשך תקופה משמעותית ורוצה לחיות חיים נקיים מתסמינים אלה, אנא ספר לנו על כך.
יש לנו למעלה מ-25 שנות ניסיון בהדרכת מטופלים לפתור בעיות נפשיות שונות ותמיד נשמח להושיט יד לעזרה.
לחלופין, אם ברצונך ללמוד עוד על התהליך ההוליסטי שלנו, תוכל לבחור להשאיר לנו הודעה באתר, ונחזור אליך בהקדם האפשרי.

מהם התסמינים הנפוצים של דיכאון עם תפקוד גבוה?
דיכאון בתפקוד גבוה הוא אחת מהפרעות בריאות הנפש המשמעותיות ביותר שיכולות להשפיע על אנשים כיום, ותמיד צריך להיות על המשמר בזיהוי הסימפטומים הבאים:
ירידה עקבית בהערכה העצמית
דיכאון עם תפקוד גבוה וירידה בהערכה העצמית הולכים לעתים קרובות יד ביד, לפיה אנשים המתמודדים עם בעיה זו יכולים לעתים קרובות להרגיש חסרי ערך או שהם אינם מסוגלים להגיע למטרותיהם ולחלומותיהם.
ברוב המקרים, תחושת הערך העצמי הלקויה הזו נוכחת לעתים קרובות כתחושה לא מודעת, כמו גירוד הקבור כל כך עמוק בתודעתנו, שזה בלתי אפשרי לגרד אותו.
עם זאת, בעוד שאתה אולי לא יכול לחוש את ההרגשה הזאת, אתה תמיד צריך להיות מסוגל לזהות את רמת הנזק שזה יכול להכניס לתוך חייך המתבטאת בתחושות של ערך עצמי נמוך החבוי מעין כולם.
התמודדות עם תחושה נמוכה של ערך עצמי יכולה להפריע לנו לדבר כשזה חשוב או להשיג ביצועים אופטימליים בבית הספר או במקום העבודה שלנו.
כמו שחוסר הערכה עצמית זה גורם לנו לפקפק בעצמנו, זה לעתים קרובות מזין את הדיכאון שלנו. ככל שהפרעת הדיכאון שלנו גדלה, תחושת הערך העצמי שלנו נמחקת עוד יותר.
לולאת משוב זו היא אחד ההיבטים המסוכנים ביותר של דיכאון עם תפקוד גבוה והיא אחת הסיבות המרכזיות שתמיד כדאי לבקש עזרה מאיש מקצוע ברגע שמבחינים בהפרעה זו.
אם אתה מאשים את עצמך בעקביות כאשר דברים משתבשים, עוסק בדיבור עצמי שלילי, או רוצה להיעלם לתוך הרקע במרחב הציבורי, ייתכן שאתה נאבק עם בעיות הערכה עצמית.
ללא הטיפול הנכון, תחושת הערך העצמי הנמוכה הזו תגביר את הדיכאון, ותקשה על השגת המטרות בחיים. למרבה המזל, זה לא חייב להיות ככה. תוכל למצוא עזרה באמצעות
הטיפול ההוליסטי של IPEC THERAPY  
העוסק בריפוי טבעי של נושאים שונים כמו חרדה, PTSD, טראומה ודיכאון עם תפקוד גבוה.
במרפאות טיפול אייפק, אנחנו משתמשים במגוון טיפולים הוליסטיים, הנכללים במערך הטיפול של אייפק (ניקוי פיזי-רגשי משולב) כדי לספק ריפוי מלא ללקוחותינו.
אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי ללמוד עוד על האופן שבו תוכל להשתמש בטיפול אייפק ההוליסטי כדי לשנות את חייך. 
מאבק נגד גלים של חוסר תקווה
אחד מהתסמינים המרכזיים של הסובלים מדיכאון עם תפקוד גבוה, מתמודדים איתם, הוא גל עקבי של חוסר תקווה. למרות שחוסר תקווה זה עשוי לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות, אנו רואים זאת לעתים קרובות בצורות חמורות של ניכור, חוסר עניין וחוסר מעורבות בחיים.
באופן טבעי, חוסר היכולת הזה לראות כל טוב בעולמך עלול להוביל לנושאים קריטיים אחרים, כגון מחשבות אובדניות או אמונה שהחיים הם חסרי טעם.
חוסר תקווה זה עלול גם לעכב את חייך האישיים על ידי הוספת גוון שלילי להזדמנויות חיוביות, כגון בחינות בבתי ספר או השתתפות במשימות העשויות להוביל לקידום במקום העבודה שלנו או וויתור מראש לנסות קשר רומנטי עם בן/בת זוג פוטנציאליים. אם אנחנו מאמינים שאין טעם בחיים, אז אנחנו פחות נוטים להשקיע כל מאמץ במשימות אלה, מה שמוביל לקיפאון והפחתה בהערכה העצמית שלנו.
למרבה הצער, הפיכת חייכם למקום מלא תקווה היא מאתגרת ביותר, שכן ראיית עולמכם כחור שחור שבולע הכל יכולה להרגיש טבעית לכם כשאתם מדוכאים.
עם זאת, למרות ששיפור אפשרי נראה כמעט בלתי אפשרי, עדיין, זה יכול להיות בר-השגה.
עם הדרכה נכונה, אנחנו מאמינים שנוכל לעזור לך לעבור מדרך של חוסר תקווה ודיכאון עם תפקוד גבוה לעולם שבו אתה יכול לראות את הטוב שבחיים.

מהם התסמינים האחרים של דיכאון עם תפקוד גבוה:
–  מאבק עם נדודי שינה או הפרעות שינה אחרות
–  התמודדות עם מחסור חמור באנרגיה המונע ביצוע של משימות יומיומיות
–  אכילת יתר או פנייה לאוכל ברגעים של לחץ מוגבר
–  תחושה מוגברת של ספקות עצמיים
–  עייפות ולפעמים תחושה של ערפל במוח
–  תחושות רבות של חוסר מנוחה והטרדה מבפנים

האם אתה יכול לחיות עם דיכאון בתפקוד גבוה?
למרות שהסימפטומים של דיכאון קליני ודיכאון עם תיפקוד גבוה דומים, הם יותר מעודנים אצל אנשים הנאבקים בדיכאון עם תפקוד גבוה.
למרבה הצער, האופי המושתק של תסמינים אלה יוצר לעתים קרובות את הרושם כי ניתן לחיות עם הפרעה זו מבלי לחפש כל טיפול, אבל זה רחוק מלהיות נכון.

סיבות לקבלת עזרה מקצועית עבור דיכאון בתפקוד גבוה:
החמרה לאורך זמן
דיכאון עם תפקוד גבוה אינו מצב סטטי ויכולה לחול החמרה במצב לאורך זמן. אחד הדברים המרכזיים שיש להבין על דיכאון בתפקוד גבוה הוא שלעתים קרובות הוא מחמיר עם הזמן. כזכור, תסמינים כמו הערכה עצמית נמוכה מגבירים את שאר תסמיני הדיכאון, ואלו, מחמירים את תסמיני הדימוי העצמי הנמוך ונוצרת כאן לולאה של הזנה הדדית בין מרכיבי הדיכאון.
על ידי בחירה שלא לקבל עזרה, הסובל מדיכאון עם תיפקוד גבוה מסתכן בשקיעה אל תוך לולאה המרגישה כמו מערבולת, וככל ששוקעים יותר, המרחק מפתרון הבעייה רק הולך וגדל.
התרחקות מאחרים
כאשר הסימפטומים של דיכאון עם תפקוד גבוה פועלים, הם נסתרים ברובם מהאנשים הקרובים אל הסובל. זה יכול להיות קשה עבור החברים והמשפחה שלך לגלות שאתה כרגע נאבק בהפרעה ההולכת ומדרדרת אותך.
הערכה עצמית נמוכה או דימוי עצמי ירוד עלולים גם להפריע לך ליצור קשרים חברתיים חדשים בבית הספר, במקום העבודה שלך או במצבים חברתיים ולגרום לך להרגיש מבודד עוד יותר.
תפקוד גבוה יוצר אשלייה שהכל בסדר
אחת הבעיות הקשות עם מצב זה היא היווצרות האשלייה שהכל בסדר. אתה אומר לעצמך: "נכון שאני סובל אבל עובדה שאני מתפקד היטב ובוודאי שזה יעבור בקרוב". והזמן עובר וה"בקרוב" לא מגיע. זוהי לולאה מסוכנת בה התפקוד הגבוה מכסה את האמת של החיים הרגשיים מבפנים.

אתה לא צריך לחיות עם דיכאון עם תפקוד גבוה

למרבה המזל, אתה לא צריך לחיות עם דיכאון עם תפקוד גבוה ובטיפול אייפק, אנחנו מאמינים שיש מוצא.
באמצעות ניקוי פיזי רגשי משולב (IPEC), הצלחנו לרדת לתוך הסיבות השורשיות לתסמינים הרבים של דיכאון בתפקוד גבוה וליצור התערבויות המאפשרות ללקוחותינו לחיות חיים נקיים מהפרעה זו.

אם שמת לב לאחד מהתסמינים של דיכאון בתפקוד גבוה ומאמין שהם משפיעים על חיי היומיום שלך, אנא התקשר אלינו טלפונית או שלח אלינו אימייל מתוך האתר.
זכור, למרות שהסימפטומים של הפרעה זו עשויים להיראות קלים ולא מזיקים, הנזק שהם עושים לאורך זמן הוא עצום.

לפנות בבקשת עזרה כשאתה מתפקד היטב והסביבה הקרובה לך לא מזהה שאתה במצוקה, יכולה להעלות תחושות קשות של כישלון, בושה במצבך ושיתוק השיפוט האישי שלך. עולה לאנשים במצב זה הדילמה, האם לפנות לבקשת עזרה ולהסתכן בתדהמת האחרים ואכזבתם ממך, או מנגד, ההבנה שתתקשה מאד לצאת מזה לבד ושאתה זקוק לעזרה מאיש מקצוע.

קח שליטה על מצבך היום על ידי הזמנת פגישת ייעוץ איתנו כדי ללמוד כיצד תוכל לחיות חיים נטולי דיכאון למרות שאתה מתפקד בצורה גבוהה.

[contact-form][contact-field label="שם" type="name" required="true" /][contact-field label="אימייל" type="email" required="true" /][contact-field label="אתר" type="url" /][contact-field label="הודעה" type="textarea" /][/contact-form]