טיפול הוליסטי באלרגיות

סובל מאלרגיות? אתה לא לבד; כל אדם רביעי סובל מאלרגיה או רגישות יתר כלשהי בדרגת חומרה שונה.

מה חשוב שתדע בנושא האלרגיה שלך?
  • למה אתה מגיב? מזונות, חומרים בסביבה, בעלי חיים, תרופות, ועוד (ראה רשימה)
  • תגובות אלרגיה יכולות להשפיע על כל מערכות הגוף ולגרום לסימפטומים ישירים ולתופעות לוואי. אלרגיות עקשניות יכולות להתפתח לאורך זמן למצבי מחלה כרוניים כמו אסטמה, אקזמה, כאבי ראש שלא נרפאים ועוד (ראה רשימת סימפטומים)
  • חלק גדול מן האלרגיות נוצרות על רקע רגשי אבל הביטוי שלהן הוא פיזי (המשך לקרוא)

המיתוס על האלרגיות: לא ניתן להיפטר מאלרגיות והדרך היחידה להתמודד איתן היא על ידי הימנעות מהאלרגן או שימוש בתרופות מדכאות סימפטומים אבל עם מחיר של תופעות לוואי לא נעימות.
המציאות: כשמפסיקים לקחת את התרופות תגובות האלרגיה מופיעות מחדש.

שיטת טיפול אייפק שהיא שיטת טיפול הוליסטי, מציעה פתרון ארוך טווח שמנטרל את הסיבות להיווצרות האלרגיה.
הטיפול מנטרל את תגובת השווא של המערכת החיסונית הגורמת להיווצרות האלרגיה וכתוצאה מכך האלרגיה מתבטלת ואיתה הסימפטומים. לאחר הטיפול אנשים יכולים להיות במגע עם החומר האלרגני ללא תגובות שליליות.

איבחון האלרגיה – בשונה מהאיבחון המקובל של מבחן שריטה ובדיקות דם, האבחנה של טיפול אייפק מתבססת על קבלת אינפורמציה ישירה ומדויקת מגוף המטופל באמצעות מערכת הביופידבק של הגוף (מבחן שרירים). האבחון מזהה בדיוק את מקורות הבעייה והסיבות להתהוותה. התהליך כולל בדיקת תגובה אנרגטית למגוון רחב של חומרים שונים העלולים להימצא מחוללי אלרגיות.

הטיפול באלרגיה – התהליך מתמקד באיזון ושחרור החסימות, החסכים וההפרעות הפנימיות והסביבתיות הגורמות לאלרגיות על פי הממצאים של תהליך האבחון. מבחן השרירים מכוון את המטפל לגבי דרכי הטיפול המועדפות ומאשר אלו התערבויות יעזרו לאזן ולחזק את המטופל וכתוצאה מכך, לעזור לו לשחרר את האלרגיות מהן הוא סובל.
זהו טיפול הוליסטי, טבעי, מרגיע, לא חודרני, ללא שימוש בתרופות ומתאים לכל הגילאים (כולל שלב העוברות) ומסתמך על עקרונות אנרגטיים המפעילים את מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף.

לאינפורמציה נוספת על טיפול אייפק באלרגיות ניתן ליצור קשר עם דר. אורי קניג או עם מטפל אייפק מוסמך מרשימת המטפלים באתר.
לקריאה נוספת אפשר להיכנס לקישורים הבאים: