טיפול הוליסטי בבעיות נשים

נשים מתחילות את תהליך המחזור החודשי שלהן בעשור השני לחייהן והמחזור מפסיק בעשור הרביעי או החמישי לחייהן. תהליכי קיום המחזור והפסקתו אינם מחלות אלא, המהות הביולוגית של כל אישה. תהליכים אלו מלווים אצל רוב הנשים ברמות כאלו או אחרות של כאבים, חוסרי נוחות פיזיים ושינויים רגשיים חזקים. יש גבול עדין העובר בין תופעות גופניות/רגשיות המובנות מאליהן לבין תופעות החורגות מחוץ לנורמה והן הופכות לבעיות שונות אצל נשים שונות. בעיות כמו הפרשות נרתיקיות מתמשכות, דרך מחזורים קשים ודרך שינויים רגשיים/פסיכולוגיים אינטנסיבייםבזמן קיום המחזור או בהפסקתו חושפים נשים רבות לסיטואציות בהן הן זקוקות לעזרה להקל על התופעות הפיזיות/פסיכולוגיות הקיצוניות הנובעות מתהליכים טבעיים אלו.
במקום הזה נמצא טיפול אייפק כטיפול ייחודי לעזור ליצור הבחנה מבדלת בין המצוי לבין מה שנחשב לנורמה, לעזור להקל ולהפחית את עוצמת הסימפטומים השונים ולעזור לנרמל תופעות שונות בזמן קיום תהליכים אלו.

שיטת טיפול אייפק שהיא טיפול הוליסטי, עוזרת בהצלחה מרובה לפתור בעיות נשים מתמשכות שלא חולפות בתקופות קיום המחזור החודשי או לאחר הפסקתו. המטפל מוצא באמצעות מבחן שרירים מהם הגורמים הפנימיים להיווצרות בעיות נשים ומנטרל אותם. באמצעות מבחן שרירים המטפל מתייחס לאנרגית הקשיים בצורה טיפולית ישירה, ואז, בעיות אלו  מאבדות את הסיבה לקיומן  והתופעות הלא נורמטיביות נרפאות או מתמתנות בצורה רצינית. הטיפול הוא טבעי, לא חודרני, נעים ומרגיע, ועוזר להחזיר את האישה לאיזון ולבריאות.
לאינפורמציה נוספת על טיפול אייפק בבעיות נשים ניתן ליצור קשר עם דר. אורי קניג או עם מטפל אייפק מוסמךמרשימת המטפלים באתר.
לקריאה נוספת אפשר להיכנס לקישורים הבאים: