בטי קמחי – מנטה – 1 למרץ 2002

במה מדובר: INTEGRATED PHYSICAL EMOTIONAL CLEARING
או בקיצור, IPEC, נראית כמו קסם אחד גדול. במיוחד לאלה שהאביב מבשר אצלם בעיקר התפרצות אלרגית של גירודים ועיטושים בלתי פוסקים. מדובר בשיטת אבחון וטיפול שאינה חודרנית, וביכולתה לטפל באלרגיות, כאבים פיזיים ובעיות רגשיות במהירות ובלי כאב.

איך זה עובד:
האבחון נעשה בעזרת קינסיולוגיה.
הקינסיולוגיה משתמשת במבחן התנגדות שרירים על מנת לתקשר ישירות עם התת מודע של המטופל, בשאלות של כן ולא(כשהשריר חזק ומתנגד התשובה היא "כן", וכשהוא חלש התשובה היא "לא").
בטיפול עצמו משתמש המטפל בנקודות הדיקור הסיניות כדי לחזק את הגוף בזמן המפגש עם האלרגן. וככה זה נראה:
המטופל מחזיק בידו מבחנה עם החומר או החומרים להם הוא רגיש, והמטפל לוחץ ומעסה את הנקודות או ערוצי האנרגיה (מרידיאנים) הקשורים באותה רגישות.
סוג הלחיצה והעיסוי משתנים ממטפל למטפל: יש מטפלים המשתמשים בקצות אצבעותיהם, יש הדוקרים בדיקור סיני.
לעיתים מעבירים על הגוף גלגלת המכילה מגנטים מיוחדים, ויש אפילו מכשיר זעיר המכיל פנס עם פרמידת זכוכית בקודקודו, המקרין אור וצבעים שונים לנקודות החלשות.
המטפלים באייפק קוראים לזה "תכנות הגוף מחדש דרך המערכת האנרגטית",או במלים אחרות, מלמדים את הגוף להתייחס אחרת אל האלרגן. עם גמר הטיפול ניתנת למטופל תמצית הומיאופתית, שתפקידה לקבע את השינוי שנוצר בטיפול.

מה מיוחד בזה:
במשך שנים הרגילה הרפואה הקונבנציונלית את ציבור האלרגיים, שקשה מאד לזהות את כל הדברים שגורמים לנו לאלרגיה, וגם אם הצלחנו לזהות, אין הרבה מה לעשות בנידון. והנה מגיע אייפק וסובב את הגלגל.
עכשיו, אפשר סוף סוף להבין את מקור הבעיה, ואפילו לטפל בה. האבחון הוא ענייני והטיפול פשוט.
כמטופלת נדהמתי מהצלחת השיטה לגרום לשינוי גדול כל כך באמצעים פשוטים יחסית, ובלי לסבול בדרך.
אין דיאטה מיוחדת ולא יסורים נפשיים או לחיצות כואבות.
המפגש בין הנקודות האנרגטיות והאביזרים הלוחצים עליהן אינו כואב, והשינוי באיכות החיים גדול.

למי זה מתאים:
לדברי המטפלים, אייפק מסייע מאד גם בטיפול בקנדידה, כאבי ראש, אסתמה, בעיות עור ועיכול, פטריות, חיידקים, וירוסים, טראומות, כעסים, פוביות, חרדות ועוד.

עדות שמיעה:
ב"מרפאת שאנן" לטיפול בשיטה, שמעתי עשרות סיפורים מרגשים על הניסים שחוללה השיטה. אחד מהם הוא של משפחת בנאי מבאר שבע. אפרת, אמא של שירה:"שירה סבלה מאלרגיה קשה מגיל שנה והתגרדה ימים ולילות. מרחנו את כל המשחות וכלום לא עזר. עד שהגענו לטיפול אייפק, אחרי שלושה טיפולים חלה הקלה משמעותית, ואחרי ששה נוספים האלרגיה נעלמה לחלוטין. בנוסף טיפלנו באסתמה ששירה סבלה ממנה, שנעלמה אחרי שלושה טיפולים.
היום אני יכולה להגיד, שזה היה הדבר החכם ביותר שיכולנו לעשות למען הבריאות של שירה".